Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TACK ASTRID

Ville bara tacka astrid för en superfin header som hon gjorde till mig ! Är hur tacksam som helst & det tror jag hon vet om. Kika gärna in på hennes blogg genom att klicka HÄÄÄR, har fortfarande inte fixat allt med bloggen men det kommer, tar liksom tid för er som inte vet.. Det är svårt!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P