Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BLOGG TIPS

Nu ska jag tipsa om en tjej/kvinna som har gått ner ca 15 kg på ungefär 2 ½ månad. :o Helt otroligt bra! Hon inspirerar mig och därför tipsar jag om hennes blogg, klicka bara på bilden för att komma dit och se resultatet.. Hon har gett mig mycket tips på hur jag kan gå ner i vikt utan att behöva träna ihjäl mig & jag är supertacksam. Jag har skrivit ner det mesta hon har skrivit och på måndag ska jag köra igång med detta & ska ta mig fan INTE ge upp! GÅ IN PÅ HENNES BLOGG NU! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Josefine

sv :har följt dig nu blev nr 52! =)

kram!

2012-03-16 @ 14:27:03
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P