Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAJANA TÄVLAR

Jag är med i en fototävling hos duvetmadde.blogg.se som har temat natur & mitt bidrag är denna vackra ros jag fotograferade för något år sedan som jag även har redigerat lite. :) Är nog en av dom bästa bilderna jag tagit! Priset är hemligt än så länge, så det är bara vänta & se och hoppas på att min bild är tillräckligt bra. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Filippa

Hur gör man en sån fin blogg? Har du nån sida som seger hur man gör? Hur som helst den är super cool. När du har läst det här kan du väl svara? Snälla!

Kram: Mig!



:-d:-d:-d:-d:love::love::love::love:;-P;-P

2012-07-16 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P