Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DET BÄSTA SOM FINNS

Mitt älskade hjärta! :love: Bruno är typ världens finaste kanin, och det roliga är att han älskar att busa när man mår som sämst.. Det är typ som om han känner av det och försöker göra en person glad & det lyckas han med! Min fina skatt, du kommer alltid vara min gosing. :) Älskar dig så något enormt mycket!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är sötis min älskling :* <3

2012-03-18 @ 15:11:02
URL: http://fucktardyehes.blogg.se/
Postat av: Sanna

åå vilken vacker liten goding =)

hur gammal är han ?

2012-03-18 @ 19:59:20
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P