Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FIXAR LITE

Förlåt om bloggen ser konstig ut i menyn, men håller på att lägga in en textkod och vet inte riktigt hur det funkar, har gjort något men vet inte vad så det ser galet ut nu.. Väntar på att min "chef" ska komma tillbaka från lunch så hon kan hjälpa mig.. Tills dess får det se ut som det gör!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sandra Åhfelt - Scandalbeauties !

Hejsan! Vad tycker du om anonyma elaka kommentarer & avendsjuka folk?



Hej sötnos ! Missa inte Dagens blogg hos mig, hade vart skoj om du var med.

Så gå in och anmäl dig och gör mig lycklig :D KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-13.html#comment



ps. Du länkas på båda mina bloggar, så ca 7000 kommer du länkas inför :)!

2012-03-26 @ 19:03:14
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P