Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODMORGON

Godmorgon allihopa, vaknade nyss & ska strax börja fixa syrrans rum som jag lovade. & fråga mig inte varför jag gjorde det ångrar mig som fan men det blir ju så när hon är snäll mot mig. :) Jag är supertrött, har inte sovit ut tillräckligt mycket men hoppas jag piggnar till snart om jag inte ska gå och sova en timme till. Ässch, får lyssna på denna låt och piggna till under tiden jag lyssnar älskar denna låt som sagt!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: beccis- rosa, skönhet & ett helt vanligt tonårsliv . ♥

bilderna från helgen?:O<3

2012-03-06 @ 22:02:36
URL: http://beccaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P