Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HMM, DÅLIGA?

Köpte ju två tidningar i veckan, solo & vecko revyn eller vad den heter och fick med en foundation och en concealer, dock tror jag inte dom är så bra men vi får testa & se man vet aldrig.. :) Sitter och läser lite bloggar och tycker det är lite kul när folk provocerar och ljuger så mycket på sin blogg och leker kända i sina videoinlägg & jag tycker nästan det är pinsamt när dom inte har en egen fantasi.. & nej jag leker inte känd, har inte sagt att jag är känd, jag står för min statistik & jag säger inte att jag har 1000+ läsare som många andra gör.. Pinsamt för dom bara, men jag är nöjd med min blogg och mina läsare jag har, behöver inte ljuga för att folk ska gilla det jag gör, utan jag är mig själv! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sofia

tack :D

2012-03-08 @ 17:20:02
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P