Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KLARA!

Jag & faster har varit duktiga och tvättat bilen, vi har hållt på i nästan två timmar och resultatet blev skitbra! :D Supernöjda blev vi och nu sitter vi och vilar och väntar på att maten ska bli klar. Imorgon väntar det en ny dag där jag får reda på vad som kommer ske med bloggen & även städa två bilar till imorgon. Pengar rullar in som det ska, kompis det går bra nu! :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Fowie

Nej, men så här är det:

Tar någon något som tillhör mig, får man vara beredd på att jag ger tillbaka med samma mynt. Att ta mina bilder visar klart och tydligt att det är ok för mig att ta deras, verkar logiskt eller hur?

2012-03-25 @ 17:51:52
URL: http://fowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P