Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LOVE YA

Nu ska jag sova, godnatt alla kära läsare & alla fucking copycats utan en egen fantasi där ut! :) & jag funderar stark på att ta en pause från blogg designer eller kanske ta betalt 20-50 kr för dom.. Har egentligen inte tid att göra dom gratis eftersom jag får in så galet mycket beställningar. Visst jag gör dom snabbt men det tar en tid att göra en deisgn.. Får klura p ådet tills i morgon och tills dess ska jag sova! Nighti nighti. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: beccis ♥

DU är söt !

2012-03-18 @ 23:29:01
URL: http://misspinkeyy.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: ja verkligen söt.

När jag bodde i lägenhet så hade jag en kanin som jag kallade sambon ;) han och jag satt i soffan och åt vindruvor och kollade på tv tillsammans ;)

Tyvärr så dog han och jag har nu fått skaffa mig en "riktig" sambo och hund istället. Men är alltid sugen på att skaffa en kanin till, hihi

2012-03-19 @ 10:18:28
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P