Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MINA MÅL INOM BLOGGEN


* Blogga minst 3 ggr per dag: jag brukar kunna blogga minst 3 ggr per dag men på helgerna kan jag vara sämre & att mina inlägg ska bli mer intressanta.
* Få minst 500 unika besökare per dag: det kanske låter lite för vissa men jag ska försöka komma upp dit, han en liten bit kvar men jag tror jag fixar det! :)
* Ta mer bilder: jag ska försöka ta lite mer bilder under dagarna så dom passar in mer i mina inlägg så jag inte har gamla bilder som jag visat flera gånger förut.
- Detta ska väl inte vara så svårt?! Jag tror jag kommer klara detta galant, bara jag anstränger mig lite mer med att sprida min blogg och komma upp till 500 unika! :)

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Hur många unika har du nu??

2012-03-10 @ 22:58:35
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Felicija

var e du ifrån? :D

2012-03-11 @ 15:33:23
URL: http://photobyfelicija.beldo.se
Postat av: Valentina :D

Ojj då måste du ha många jag har inte äns 100 :(

2012-03-11 @ 18:16:07
URL: http://vaale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P