Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NÅGON SOM VET?

Sitter just nu på rummet och ska strax börja fixa mig lite och håller på och kollar efter en leopard väska.. Love it! Hoppas jag hittar någon billig eftersom jag inte har cash egentligen så ska försöka tvinga mina föräldrar att köpa en. Någon som vet vart man kan hitta leopard väskor?

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: FeliciaPers

finns en sjuuukt snygg leopardmönstrad väska från friis & co! Tror den går att beställa på bubbleroom faktiskt!

2012-03-23 @ 19:03:35
URL: http://feliciapers.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P