Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NAJS

I helgen ska jag vara hos min bästa vän! & just idag ska vi in till stan först, hon och en tjej kommer och hämtar mig sen ikväll är det fotbollsturnering för grundskolan eller något fatta inte, men vi ska vara där och hålla koll så inget förstörs. Och det håller på till typ 02.00 så det blir nog och sova efter det, sen ska vi mysa mycket i helgen och så får vi se vad som händer! :D Så nu måste jag ficka mig dom kommer och hämtar mig runt 12.00! Hörs senare. xoxo

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P