Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NAKEN BILD PÅ FOKI

Seriöst asså.. Detta är så fail som det bara kan bli, man ser hur photoshopat det är & den idioten som gjorde detta har verkligen sjunkit lågt! :s Foki är ju typ en av dom gulligaste bloggerskorna och så gör man detta?! Hon har aldrig gjort något dåligt mot någon, så varför göra detta mot henne? Jävla tönt du som gjorde det.. SÅ OMOGET!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Alicia :)

Håller med dig till 110% :o

2012-03-29 @ 16:54:52
URL: http://duvetaliciaa.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

omoget, älskar henne :D

2012-03-29 @ 20:00:16
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P