Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





OMG VAD GULLIGT

Hitta en video på facebook, där det var en tjej och en kille som hittade en hund som var 100% blind och helt övergiven, som dom sedan tog hem och tvättade, rakade bort pälsen och fixade tillbaka synen på hunden. Dom adopterade hunden och döpte den till Fiona! Tycker det är så himla fint att göra så, villa människor asså! Ett hjärta av guld har dom.. Kolla på videon, den är berörande!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P