Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





OOOH VAD KAN DETTA VARA

Detta såg jag bland mina kommentarer när jag kom hem & blev sjuk nyfiken! :o Blev kontaktad av en person angående "jobb" eller vad man ska kalla det, jag kommer iaf tjäna pengar. Denna person diggade min blogg, och tycker det att min blogg är bra för denna persons företag, så jag är supernervös på grund av vad det kan vara, men skulle få mer info om det på måndag då denna person kommer kontakta mig via mejl eller ringa mig. & just nu vill jag inget mer än att ha mångad! :o Är super nervös men ändå taggad på en och samma gång. Men men, berättar inte mer än så, så får ni lite mer info på måndag, & varför jag strykt över personens namn är för att jag inte vill att folk ska bomba denna person med mejl eller söka upp på facebook och personen själv vill att jag ska ta bort kommentaren så det måste ju vara att en anledning! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som Kyäni? Isåfall... Lycka till haha!

2012-03-26 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P