Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PENGARNA RULLAR IN

Nu har jag fått mina pengar jag tjänat ihop via bloggen! FAN vad gött, har typ kommit hälften på bara några sekunder till summan av mobilen jag vill ha! & folk kan SLUTA fråga vilket företag jag jobbar med för det tänker jag inte säga på grund av att det är ett företag JAG jobbar med som har kontaktat MIG, och fall dom är intresserad av ERAN blogg, då kommer dom kontakta er, men så länge dom inte gjort det så vill dom inte jobba med er.. SLUTA FRÅGA! Jag kommer inte säga, det är mellan mig och företaget fuckers.. Pengar rullar in som det ska, kompis det går bra nu!

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej vilken fin blogg titta gärna in min :)

2012-03-29 @ 12:28:57
URL: http://www.fhagers.devote.se
Postat av: E M E L I E

sv: jag vet tyvärr inte vad den heter ;(

2012-03-29 @ 13:27:42
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Cash flow för fan!

Så jävla gött för dig.

Är stolt över dig :*

Puss <3

2012-03-29 @ 13:38:09
URL: http://fucktardyehes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P