Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





RÖSTA? PLZZZ

Jag hoppas på att ni kan rösta på mig, skulle bli superglad om jag vann! Jag älskar ju att inreda rum, tycker det är skitkul. Så alla ni som röstar på mig får en länk i min blogg om ni vill, säg bara till om ni röstat så jag vet! :) Skulle uppskatta om ni nu röstade! :)
Rösta på mitt bidragi Jotex tävling "Designa ett rum"!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: amanda johansson

sv; taack :)

2012-03-16 @ 18:14:54
URL: http://aamandastyle.blogg.se/
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Klart jag röstar på din! :) Super mysigt ju=)



VAd söt du är som länka innan :) Hoppas du fick den hjälp du ville. Iaf till att börja med =)

2012-03-16 @ 18:54:37
URL: http://overleva.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P