Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKÖNHETS TIPS

Vill du slippa det elektriska/statiska håret?

1.
Ett knep är att spraya hårspray på borsten och därefter borsta ut håret.

2. Tänk på att använda balsam varje gång du tvättar håret.

3. Undvik att använda plastborstar. Använd istället en träborste.

4. Lyxa till det med en hårinpackning en gång i veckan. Knepet att hålla dig ifrån statiskt hår är att hålla det återfuktat.


Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Tack för tipsen :D

2012-03-06 @ 16:51:19
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P