Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE

Lovar du att vara ärlig?: Yes!

Du heter: Dajana Ramic

Smeknamn: Dajje, Dajjis, Dajanki, Dajanci, Dajja osv.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Vet inte, beror på vad det är jag är ledsen över.

Beroende av: Tuggummi & smycken + blogg. :)

Vad tror folk om dig?: Det vet jag inte?

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, hehe.

Vad säger du för att imponera på någon?: Sho katten!

Hur imponerar man på dig?: Vara sig själv?

Brukar du skratta för dig själv?: Hela tiden..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Kan du komma ut med nycklarna till vår nya lägenhet?

Var bor du?: Hova. :(

Trivs du där?: Nope..

Äger du några converse: Nej, gillar inte dom skorna.

Sprit, cider, vin eller öl: Allt! :D

Brukar du bli för full: Njaa, har hänt men dricker väldigt sällan.

Vad har du för mobil operatör: Tele2, så jävla bäst!

Är du allergisk mot något: Nope.

Hur svarar du i mobilen: Ah hallå?

Vem ringde du senast?: Jassin. :love:

Antal timmar sömn inatt: 6 ½ timme typ.

Sov du ensam: Nej med amanda.

Brukar du komma i tid: Alltid!

När mår du bra: När jag umgås med folk jag tycker om.

När blev du fotad senast: Öh, venne?

Hur känner du dig nu: Seg & ensam.

 

Vanligaste färg på dina kläder: svart/vit
Vad tycker du om fötter: Fyfan vad äckligt...

 

Vad saknar du: SOMMARN! ♥

Hade du en bra kväll igår: Ja underbar kväll

Favorit dryck på morgonen: Mineralvatten eller multivitamin dryk.

Rakar du benen: Yepp!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellen 10 & 12 typ.

Är du blyg?: Jaa fast beror på vem jag är med och så.

Sysslar du med någon idrott: Nix..

Vill du hellre ha mail än brev: Brev.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej!

Har du spytt offentligt: Usch ja..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Testa och se hur det är att ..... ! HAHAH

Är du nöjd med ditt liv: Ibland men ibland inte.

Är du bortskämd: Nope, men får saker jag vill mer eller mindre.

Vad gör du imorgon: Sovaaaa.

Vad är det värsta du vet?: Falska människor & mytomaner,

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Vet inte..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen aning..

Vad längtar du till?: Sommern faktiskt.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja men väldigt få.

Vad använder du för shampoo?: Olika asså..

Vad är det finaste du fått?: Vänner, familj & Bruno/Lillen :love:

Hur gammal är du: 19 fyller 20.

Tycker du om någon just nu: Jaaa!

Du samlar på: Smycket & väskor.

Gröna eller röda äppeln: Gröna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vet inte, Amanda kanske?

Gillar du golf: Nope.

Vilken tid gick du upp idag: 11 typ.

Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa, bäst!

Har du strumpor på dig nu: Jaa.

Är det okej att gråta: Klart?

När grät du senast: Kommer inte ihåg faktiskt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en iphone, resa, ge till min familj, köpa lägenhet & skänka.

Bär du glasögon eller linser: Inget av det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej verkligen inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vet inte, olika.

Har du piercing: öronen bara

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Jaa!

Solar du ofta: Njaa, då och då.

Är du bra på att laga mat: Jaa det tycker jag.

Är du flygrädd: Nope.

Hur vig är du: HAHA, neeej!

Är du musikalisk?: Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten.

Vilken är din favoritglass: Calippo lime.

Tror du på ett liv efter döden: Njaae.

Tycker du om sushi: Nej, men är säker på att det är äckligt. Rå fisk vafan.. :s

Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller snacks.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!

Har du tandläkarskräck: Ibland..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon.

Vilken ögonfärg har du: Bruna.

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yepp.
Biter du på naglarna: Jaa ibland.

 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P