Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





WELCOME BACK

Fan! :( Måste använda denna skitiga telefon eftersom min bejbi X8 håller på att krångla, får förmodligen skicka in den så dom kan kolla vad felet är om jag inte försöker tigga till mig en iphone eller samsung galaxy S2 är väldigt sugen på någon av dom två faktiskt! :) & det ska ju vara vit mobil också, finast med vita eller rosa mobiler. :) Fast denna jag använder nu är rätt skön bara att den är såååå liten.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P