Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ANG. DESIGNER

Nu är det så att jag har bestämt mig för vad jag ska göra angående designer. Jag ska börja ta betalt dock kommer det inte vara stora summor, 50 kronor för en hel design & 20 kronor för endast headers. Jag tar betalt för att jag vet att många ej kommer fråga om designer då, men det gör jag mest för min egen skull. Tjänar ju inget på att göra gratis designer & att ta betalt är inte så dåligt med tanken på att det inte handlar om stora summor. Ni kommer säkert undra hur man ska ge mig pengarna & har man NORDEA får man föra över till mig den summan & har man en annan bank eller kanske inte har någon alls får man skicka pengarna i ett brev.. Jag gör & ger designerna när jag fått pengarna så ingen lurar mig eller så jag inte gör något i onödan. & nu kommer många få tankar om jag ljuger och ej gör designer och lala, men jag är 100% ärlig och om ni inte tror mig då behöver ni inte komma till mig. Jag gör & ger designer när jag fått pengarna! :)
Här har ni 6 av alla designer jag gjort, har många olika & tänker inte visa upp alla men några av dom finns ju här.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P