Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GE MIG PENGAR!!

Jag vill åka till USA! :( Skulle ju gjort det i vintras, men blev aldrig av.. Fast jag själv har ju inte råd till det nu, så kanske dags att spara ihop pengar till att åka ner dit och kunna shoppa som fan. Vill verkligen se vad som finns i dom kända affärerna som alla pratar om nu! :o

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P