Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HEMMA & SKA SNART IVÄG IGEN.

Nu är jag hemma efter en heldag i Skövde med min roliga kusin. Vi var runt i affärer massor och köpte oss lite, sen var vi och käkade på donken vilket var supergott! :D Ska strax iväg till min faster där kusin är också, så vi får höras sen. Men detta lilla fick jag med mig hem.. Ett par leggings, ett linne & en tröja. Ska se om det finns några snygga färgade byxor i veckan i stan! ;)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Parinaz~

Hej!

det är jag som är Parinaz.

jag skulle vilja ha en gratis design :)

du gör jättefina design , blir jätte avundsjuk haha

så kan du göra en gratis design till mig?

2012-05-12 @ 19:27:40
URL: http://parryzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P