Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÄGG DAGS

Nu ska jag gå och sova, blir att vakna tidigt imorgon för att dra till utbildningen.. Kommer blir segt känner jag men har bara två hela veckor kvar, sen går jag en gång i veckan :) Fy tusan vad skönt! Godnatt & sovgott älsklingar, tack för ni peppar mig med bloggen :love:
ph: samsung galaxy SII
min älskling ute i gräset idag i det fina vädret.
jag älskar dig!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P