Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NAGELFÖRLÄNGNING SNART

Jag vet att jag har tjatat länge om att jag ska förlänga naglarna, men har inte råd & så fick jag ett presentkort av syrran på en speciell affär som gör nagelförlängning som jag ska göra nu inom kort, lite innan sommaren. :) Blev super glad då hon sa att hon köpte det för hon vet hur mycket jag tjatat om att förlänga naglarna.. Håller även på och spara ut mina lite så det ser snyggare ut sen när man tar på akrylnaglarna.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sofia

Var gärna med i veckans blogg, kommentera bara att du är med :D ->

http://byfia.com/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

2012-05-28 @ 12:32:26
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P