Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NU ÄR JAG KLAR!

Nu har jag precis städat klart mitt rum & ÄNTLIGEN säger jag! Skönt att det är överstökat nu, ska ut och sola nu medans jag väntar på att maten blir klar. Har även lite kläder att stryka, men det går väl fort får jag hoppas på.. Vi får höras om en stund, jag är ju iaf inte dålig på att blogga :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P