Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NU HAR JAG OCKSÅ SKAFFAT KIK

Lite efter ja, men nu har jag också skaffat kik messenger som dom flesta andra har :) Kände inte att jag behövde det förut, inte nu heller egentligen men man kan ju testa ladda ner det och se hur det funkar för skoj skull! Så ni som vill kan ju bara lägga till mig, dajanaramic heter jag där :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P