Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ TAL DIN IDIOT!

Oh jag orkar inte med negativa människor som spelar dummare än vad dom redan är.. "exakt hur blir du inspirerad av en glass?" Asså lilla hjärtat, men kan bli inspirerad på många olika sätt & i mitt fall blir jag inspirerad av färger väldigt mycket. Så om du inte vet hur jag tycker och tänker behöver du inte bry dig. Läst inte min blogg om du ska vara en sån bitterfitta! Fy vad irriterad jag blir på såna människor :s

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

så sjukt lågt när folk kommenterar taskigt. Ännu lågare också när dom är anonyma, eller borde jag säga feg >.<

2012-05-26 @ 17:46:45
URL: http://yingz.blogg.se/
Postat av: evelina

alltså no offence till dig, men han/hon ställde bara en enkel fråga. Du lär ju inte få fler läsare/kommentarer om du klankar ned på vissa. Nu tar jag bara mig själv som ett exempel, om jag såg den där bilden och frågar "hur kan du bli inspirerad av spritflaskorna?" då skulle inte vilja ha ett sånt här inlägg riktat mot mig, utan istället "Jag blir inspirerad av färgerna". Som sagt, detta är inget emot dig utan bara min personliga åsikt, du får ju göra precis hur du vill och det kan ju vara skönt att skriva ut ett sånt här inlägg om man nu blir irriterad!



Hoppas allt är bra och det gick bra med jobbet!

puss

2012-05-27 @ 19:07:37
URL: http://evelinamoniqe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P