Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VITAMIN DRICKA

Måste bara tipsa om en sak, dom här vitamin dryckerna! Dom är så galet goda :o Min favorit är 4 & 5 på bilden, diggar dessa som fan! :D Vilken är eran favorit på dom ni nu smakat om ni nu har det, men tror dom flesta testat dom här.. Dock har jag inte testat dom där andra, finns ju typ två olika sorters vitamin drycker. Ska testa dom med! :D

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Vilken fin blogg du har! :) Kan med starkt rekomendera dessa drycker, så goda!

2012-05-13 @ 13:54:55
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: Julia

svar: Haft en bra dag? :)

2012-05-13 @ 13:57:36
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: candy♥

Haft en bra helg??:D

2012-05-13 @ 16:49:20
URL: http://ccanddy.blogg
Postat av: Anonym

Behöver du pengar till en resa till usa kanske?

För att kunna shoppa över 10 000 inne på victoria secrets och forever 21?

Att folk tror att du är känd för att du ser ut som en?

Käka frukost inne på starbucks och bo på ett hotell i manhattan?

Allt det genom dina få besökare och inlägg?

WOOPS, om du inte har ork till att läsa alla vägar/tips jag skrivit om så kommer du verkligen sitta kvar i den hålan du sitter i just nu!

Lycka till! Ditt val!



tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-05-13 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P