Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NERVÖS!

Om cirka 30 minuter kommer jag få reda på mitt antagningsbesked gällande högskola om jag kommit in eller inte & jag är så fruktansvärt nervös att jag inte vet vart jag ska ta mig till! Kommer bli så sjukt besviken och arg om jag inte kommer in & kommer jag inte så kommer jag få så sjuk lycka samtidigt som jag kommer ha panik!! :o Känner mig inte redo för högskola men vill komma någonvart med mitt liv.. Oh vad nervös jag är, känns som om jag har lust att skriva av mig i en halvtimme nu tills jag får mitt besked fast det tänker jag inte göra för då lär det bli hur långt inlägg som helst.. Hörs sen!! 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P