Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





<3till min älskade morfar.



<3morfar.
jag minns så väl när du tog med mig på en shopping dag.
du köpte så himla mycket.

men det som betydde mest av allt var att du tog med mig.
& du köpte denna vackra ring.
den finaste ringen jag sett. du fattar inte vad jag älskar dig.
skulle kunna dö för dig morfar.
jag vet att du inte kan läsa detta, och om du nu hade kunnat hade
du inte förstått ett ord av det jag skriver.
men jag vill skriva till dig, för jag älskar dig så.
jag saknar dig, och det svider när du är flera hundra mil ifrån mig.
du har haft det så jobbigt den senaste tiden, men du ger inte upp.

du ger aldrig upp, för du är så stark.
alla säger att jag är lik dig, att vi har samma personlighet och allt.
& vet du vad? jag är så stolt över det. något jag kan va stolt över.
för att få va som dig är något man verkligen vill.
du är en så speciell och en så stark man så det inte går att beskriva.
jag minns så väl när jag såg dig och gav dig världens hårdaste kram.
och en tår föll ner från din kind.
jag saknar dig min älskade morfar.
kommer inte kunna klara mig utan dig.
du är det värdefullaste som finns i mitt liv.

jag älskar dig mest på hela jorden.


/ ditt barnbarn dajana ramic. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P