Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





;d

snart börjar skolan och jag känner att jag inte är redo för det än.
sommarlovet har gått så sjukt fort. om det ändå vore lite längre.
detta har varit en kanon sommar.
för min det har det nästan bara varit sol.
hello my sunshine.
yay. mycket har gått snett men jag tar tag i saken och kämpar mig ut.
fast skolan blit dock väldigt svårt.

och så saknar jag min amanda, har inte träffat henne på typ 4 dagar.
saknar dina stinkande fisar babe.
hahah, älskar att spendera min tid med dig.
bara så roligt.

har varit väldigt mycket med amanda & min lilla sarahy.
(pokémon enligt min söta älskling sari).
skratta en jävla aning när han sa det.

älskade sari!

ville bara säga att du är den mest underbaraste killen på jorden.
finns inte en enda människa som är som dig.
du är så jävla speciell och du är söt.
är fedt glad över att du är en del av mig.
jag tycker om dig sjukt mycket.
och även fast du har det jobbigt så finns jag 24/7 för dig.
hjälper dig jämt. fast jag vet inte om det gör någon nytta, men jag försöker. det gör jag faktiskt.
det jobigaste för mig var när du flyttade ifrån mig. du bodde cirka 2-3 mil ifrån mig nu bor du fan 30 om inte mer.
kom tillbaka babe.
sjukt jobbigt att inte ha dig här.
men du ska veta, jag tycker om dig!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: ellinor

svar: ja visst ,sjukt fint dom sjunger tsm :)

2009-08-13 @ 14:38:29
URL: http://ellisnoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P