Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





varför?

Vi träffades en gång,
Det var den bästa dagen i mitt liv,
Kommer väl ihåg din parfym lukt,
Så underbar god,
Och när vi låg och kysste varandra,
Det är något jag aldrig kommer glömma,
Jag kom ihåg, att jag aldrig ville
sluta kyssa dej,
Du gav mej trygghet,
Du gav mej något ingen annan givit mig,
Du gav mej, allt jag ville ha.
Förutom en sak, Dej själv..
Du sa att du gillade mina läppar,
Du sa att dina känslor var
att du ville hålla om mig
och kyssa mej, men att det inte var rätt.
Du sa att jag var en av få
som du mådde bra med,
Så vrf, vrf lämnade du mig?

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P