Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





back to the top.

tja tja. nu va det ett tagsen jag upptaderade, har haft fullt upp. men nu är jag back on the top.
ja nu har även jullovet börjat, känns sjukt skönt. & så är det även julafton i morgon. & nyår om en vecka ungefär. mycket roligt händer. mn vet ej riktigt hur det blir på nyår, inte helt planerat. men det blir nog att tillbringa dagen i mariestad och ha en mysig nyår med allt gott folk, party ! :)

just nu sitter jag och lyssnar på musik, sittr vid msn och snackar med folk. är allmänt glad, & det vill ni säkrt vet. jo men det tar jag inte här :) man vet aldrig vilka som läser haha. nu har jag skrivit av mig, och kommer tillbaka i morgon och säger vad jag fick i julklapp :D  GOD JUL på er allihopa :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P