Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





chacha bloggen!

jag sitter här och pratar med min tvilling bror. vi tog nyss en bild ihop som ni får se alldeles strax. jag och han är busiga, vi har typ pratat om håår hela dagen bah för vi älskar hår, allt vi äger är hår, han har även en kuk i pannan, men jag redigera bort den just på denna bild :3 sen så skulle jag bah säga att jag älskar den nya ica reklamen där ulf bloggar ! hahaha :3 så jävla bäst, han är tiep en fjortis preciis som jag.. näe nu ska jag gå och smeka min brors kuk som han har i pannan.  chacha, pwuss på alla mina bloggläsare ;*

här kommer vår fina bild :$

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P