Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





god morgon bloggen.

god morgon bloggen. vaknade runt elva tiden och märkte att ingen var hemma utom syrran fast hon låg och sov. låg kvar i sängen och sen hörde jag mamma komma in, kom upp till mitt rum och börja tjata på dirren. men sen käka jag och syrran frulle, macka/vanilj yogurt! så gott, mums på det. sen drog jag och syrran och tog ut mina pengar 1050 plus fick 100 kr av syrran sen vi slog vad ! :D hon köpte även en liten plånbok, skitful dock och så gick vi till kiosken och jag fyllde på mobilen med 195, gratis sms :D vi köpte en bok som en gubbe från hova har skrivit, den handlar om hans uppväxt/barndomstid. verkar sjukt hemsk, och den ska jag läsa fast måste vänta tills syrran har läst klart den, sen så köpte vi även cigg. :) sen kom pappa hem, han hade varit i stan och handlat mat köpte massa frukt, och jag blev överlycklig x) haha, frukt hjärta dajana = föralltid. nu ligger jag i sängen och har tråkigt, folk är osociala på msn. så det var min morgon, kanske kommer tillbaka sen med lite bilder jag ska ha på nyår :)


lite av frukten pappa köpte, jag la upp det i en fin skål som vi ska ha på bordet. men pappa köpte mycket mer asså, har för mig att han köpte tre stora annanas. :D mumsigt !



puss, love u bitches / dajana ramic.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P