Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





helg igen.

åh äntligen är det helg igen säger jag bara. så skönt och komma bort från skolan, men jag tycker att denna veckan har gått rätt fort även fast jag varit depp och shit.. inte direkt pepp, men har gått fort tycker jag.. inte långt till jullovet inte..  på tisdag blir det en jobbig dag. :/ ska på rättegång och vittna, känns inte så kul. men vill få det överstökat så jag slipper tänka på det under jullovet. då ska man ha det soft, ska även vara ledig på tisdag. vill bara känna mig lugn och inte stressa upp mig i skolan. önska mig lycka till wtf!

Ikväll blir det fredagsmys, sitta och mysa framför tv:n, kolla på idol och hejja på erik. vinner han inte skjuter jag skallen av varenda en i sverige. han har redan vunnit idol för längesen asså.. men men vi höres, aight.


ny bild. thats me, vi tackar amanda för hon är så bra konstnär. vill ni att hon ritat er så säg till.. jag tycker iaf hon är duktig.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: amanda

nästan bättre än christian ;D hahahaahhahaha

2009-12-11 @ 19:42:50
Postat av: dajana

hahaha åhja! (y)

2009-12-13 @ 12:20:45
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: dajana

hahaha åhja! (y)

2009-12-13 @ 12:20:56
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P