Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





lovet suger.

vad finns det att säga, alla suger och lovet suger. ingen hör av sig typ, nästan alla dissar.. har inte vart med en enda person på lovet förutom sarahy en gång.. henne tackar jag iaf. och snart är det nyår, hoppas på att det blir roligt och att det inte suger som detta lov, dålig start ! har varit hemma hela tiden förutom igår så åkte jag, mamma och pappa till örebro. va världens snöoväder, smockat med folk och vi hitta typ ingen plats att parkera bilen i marieberg. sen va det så jävla mycket folk så tog mer män en timme inne på gina tricot, men hitta mig två linne. en rosa & en grå aktig. den rosa kostade 99 :- & den gråa 75 :- fanns massa fina kläder, man han knappt kolla för pappa orka inte va på marieberg pågrund av allt folk. vi va även inne på ikea och dom affärerna där, hittade lite småpynt.. men inte mycket, ska dra till skövde en dag nu på lovet och kolla mer kläder :) just nu ligger jag i sängen och degar allmänt irriterad på alla typ. men men, hoppas att lovet blir bättre snart...

pusss, love ya / dajana.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P