Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





marko andelic.



sötnos, du har fångat mitt hjärta. du sprider glädje i din omgivning, du är så söt & du är min lilla kusin. jag ska ge dig kärlek så mycket så du bara inte anar. du är den sötaste ungen på jordklotet. jag vet inte hur glad jag är att just du är vår. du är det finaste som finns. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P