Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





mina julklappar.

nu har jag öppnat mina julklappar, :D haha ah jag vet lite tidigt men wtf? orka vänta tills ikväll...
ah jag fick ganska mycket faktiskt. tackar min familj & familjen nilsson :)
  • väska.
  • stickad tröja.
  • jeans leggings.
  • mjukisbyxor.
  • armband.
  • örhängen 2 stycken.
  • ring.
  • presentkort på Gina Tricot. 300 :-
  • hårspray/mousse. TRESemmé. (familjen Nilsson).
jag blev väldigt nöjd med mina presenter. :D tyckte det var kul att jag fick så mycket :)
GOD JUL på er allihopa :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P