Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





tisdag.

shululu bloggen :) skulle bara skriva av mig lite här. tänkte säga att nästan alla prov är klara, skönt! har multimedia på måndag och sen redovisning i morgon. nervööös? yes! men hoppas det går bra iaf, önska mig lycka till? haha. idag har jag bara varit hemma, inte gjort mycket gjorde slingor på mamma nyss, blonda så vi hoppas på att det blir snyggt. har inte gjort så mycket, åkte hem tidigare idag orkade inte med den sista lektionen asså. sjukt trött på skolan asså, längtar som fan till jullovet och det är inte många dagar kvar. ungefär en vecka kanske lite mer eller?! just nu sitter jag och lyssnar på musik. & dagens låt är:

Jay Sean ft. Lil Wayne - Down.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P