Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





tisdag/onsdag/hiss eller diss?

idag var jag i skolan, ganska kul faktiskt. :) förutom att vi hade nationella prov i engelska, och som vanligt så gick det säkert skit. är grym på det asså vet ej hur jag lyckas jämt men men. är bra på att vara dålig. sen så kom jag hem och hade tråkigt, så fick jag det där suget om att jag också vill ha hål i öronen, så då tog jag hål, eller mamma gjorde det. tredeje gången nu haft det tidigare men aldrig använt örhängen typ. ;> men nu jävlar ska jag börja :)

sen i morgon så ska jag och amanda hem till vår julia och ha mys dag med henne. käka pizza, va ute på stan lite, sen hem och busa hos julia :DD ska bli skitkul.. vi ska även sova där, så då blire att komma hem på torsdag. då blire inget inlägg i morgon :) men nu ska jag gå och packa mina kläder och så, så hörs vi bitches..   pusspuss.


nu när jag har hål i öronen så tänkte jag att jag kanske ska köpa dessa örhängen? tycker dom är sjukt snygga men sen är ju saken också om jag skulle passa i dom. det får vi se, men vad tycker ni?
hiss eller diss?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag har såna! :) hiss säger jag iallafall du skulle bli skitsöt i såna :D

2009-12-03 @ 20:00:38
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

jag hoppas det :D funderar på att köpa såna :d

2009-12-03 @ 21:24:49
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P