Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





17 november.

idag kom niorna till vadsbo skolan, & alla som besökte handel skulle vi 2:or ta hand om.. så det var rätt många, men dom var indelade i grupper så det inte kom för många..  jag tyckte det blev långtråkigt. vi hade olika uppgifter åt dom som dom kunde göra: 1. jag är en bloggare, och i den uppgiften fick dom en uppgift att skriva något på datorn som en bloggare gör, & jag som är en bloggare skulle gå till niorna och berätta om hur en bloggare tänkte när han/hon skriver, och ge tips om hur man kan göra.. men det blev aldrig av. får se om det sker i morgon, eftersom vi ska hålla på med detta i tre dagar, så det är två dagar kvar. andra uppgiften var; shoppa loss; vi i handels programet har något som heter övnings företag och där gör vi affärer inom handel & turism, allt är på låtsas.. och då skulle dom komma och handla hos oss som om det vore på riktigt. den tredje minns jag inte riktigt, den handla något om google. men men, fick iaf träffa min söta lilla thaibebis och massa andra roliga personer. :)


nu sitter jag hemma, och ska strax till rasmus och färga hans hår. han ringde mig i morse 06.34 och fråga om jag kunde komma hem till han sen och färga hans hår. så sa jag, visst.. så snart ska jag dit. ska bara vänta på att han ringer så jag vet när jag ska gå :) medan jag sitter och väntar på samtalet så satt jag och skrev med linus lite på msn. alltid lika kul för du blir så ägd, vi satt och prata om hans kk' uk, hahah. och han klaga på att den var liten, samma med hans ollon, och hörrni, jag kallar inte den liten. så ägde jag ut han lite, ni får läsa bilden jag printa :)




fan, nu blev inte bilden så jävla bra. men hoppas ni ser vad det står. ser ni inte får ni säga till så säger jag vad det står. hahahah, linus? jag var bara tvungen <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P