Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





äntligen fredag.

idag var jag i skolan. det gick väl bra, men det kändes som om vi inte direk hade några seriösa lektioner utom samhäll. men det gick fort tycker jag. jag tog även vaccinet mot svininfluensan, shiet vad nervös jag var. det gjorde inte ont, men sen efteråt så blev man smått yr och jag fick även svårt att andas, och nu har jag väldigt ont i armen känner jag. inte bra inte..   sen när jag kom hem väntade jag på mamma och pappa så drog vi alla till faster och firade bajram :) kom precis hem och dom är kvar där än. snart är det idol och jag ska gå och kolla på det. hoppas calle åker ut nu!!!!! saknar min rabih ;< han var i skövde idag, faaaaaaaaan! önska jag va där och hälsade på min älskling och peppade han när han skulle uppträda stå och hålla i hans han. :DD jag är käär i rabiih, vi ska åka till libanon och gifta oss :) pusss på det.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P