Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ikväll !

nu är det den 15 november, & ikväll börjar paradis hotell kl 22.00, och det har jag väntat på skit länge asså.
ska bli kul också, eftersom en från gullspång ska va med, och han heter peter fredèn.. ska bli kul att se lite folk harifrån trakterna.

men nu ska jag gå och hjälpa mina föräldrar, vi ska börja riva vårat kök eftersom vi ska renovera :)
peace alla bloggläsare

.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahah gullspång represents!! ;D

2009-11-17 @ 16:21:49
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

hahaha ja, finns inte ord om vad dumma dom är xD

2009-11-17 @ 16:36:56
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P