Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





livet är knas.

åh! fan varför blir allt så fel. varför skulle det hända just den kvällen när allt var så trevlig. allt gick åt fel håll och nu ska det bli rättegång och jag ska vittna. vet ni hur jobbigt det känns?! just nu vill jag bara skrika ut mina ord, mina känslor. gå ut ställa mig på ett berg och bara skrika ut.. livet är knas. jag vill inte vara kvar här! amanda, utan dig kommer jag inte leva, det är så självklart att det ska vara vi, att vi ska vara vänner är 100% klart. vill inte tänka tanken på att vi inte är med varandra. livet är över utan dig. </3 jag älskar dig, du är min bästa vän!<3


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P