Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





seg måndag.

- fy nu börjar skolan igen. inget mer lov på cirka 7 veckor. idag så hade jag multimedia.
från tio över två till kl fyra, och min buss gick inte förän tjugo över fem.
så jag satt och vänta på bussen i en timme och 20 minuter, men tack och lov
att jag har julia, gick hem till henne direkt efter skolan. (: fast det regna dock, och när
jag satte mig på bussen så slockna jag. va skit trött märkte jag. piss tråkigt väder asså, varför ska det regna?

amanda kom till mig ïgår och sov hos mig.  så vi gjorde ooss i ordning och gick till bussen tillsammans.
´tack för du finns gumman. i love u.

nu sitter jag här ska snart in och fixa på rummet lite. har ändå inte så mycket att göra.
ska läsa lite, lyssna på musik & sen gå och lägga mig. man orkar inte göra så mycket när man kommer
hem kl sex på måndagar, det enda man gär är typ äter sen går och lägger sig.
är liksom mörkt när jag går till skolan och när jag kommer till skolan, så man blir liksom urtrött.

i morgon är det då skola igen, varför? vill bara ha lov, eller sluta skolan helt.
jag orkar inte med lektioner, läxor & prov.. så himla jobbigt tycker jag, och klassen är väldigt
rörig om dagarna så man får lätt huvudvärk. gosh >.<


här sitter jag och skriver bara något vet inte ens vad typ, skriver när allt jag får upp i hjärnan.
bara babblar på för mig själv. hahah, ja så blir det ibland och jag vet fan inte varför så fråga mig inte.

men nu ska jag dra mig, ha det bra alla bloggläsare så hörs vi.
pussss dajana ! <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P