Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





skolan.

nu sitter jag i skolan, lämna in administrations uppgiften, blev äntligen klar med den. va orolig att jag inte skulle hinna men det gjorde jag, på cirka 2 dagar blev jag klar med den medan andra har hållt på med den i veckor, huhu känner mig bra. är dock lite orolig nu om jag fått med allt, och jag hoppas verkligen på att jag får minst godkänt annars rasar jag ihop. sitter och har svenska lektion håller på med en svenska uppgift som handlar om Kivisk Marknad, astråkigt asså -.-  slutar kl 13.00 (: egentligen 15.20 men vår småföretagande lektion blev inställd för vår lärare är sjuk så han är inte här :DD chill va fan ! (: efter skolan blir det att jag och amanda drar hem till julia & eric, har lite mysigt hos dom. :) ska busa lite idag.

senare idag när jag kommer hem så ska jag ladda upp lite recepter om olika sorts mat och kakor som stora personer kan äta eller folk som vill gå ner i vikt, finns kakor utan socker som t.ex. blåbärs muffins och liknande saker, ni får se :)) & ta receptet om ni vill ha hjälp, här kommer jag börja skriva lite om hur man kan gå ner i vikt eftersom jag själv vill göra det. har ni några frågor är det bara att ställa dom så svarar jag så gott jag kan :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P