Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





vad händer med 2012?



ville bara skriva av mig lite.
vad är det för snack om att hela jorde kommer gå under 2012? är det en sant och hur kan folk veta sånt?
fall det händer så händer väl det bara, inget man kan veta. inte vad jag tror. sen har det kommit ut en film, som är världpremiär & den heter 2012, ni har säkert sett reklam om det på internet eller liknande grejer.
fall jag ska komma med mina egna åsikter så tycker jag folket gör en för stor grej utav det hela och jag vet inte om jag kan tro på det eller ej. isf vill man ju gärna ha bevis, men om det nu är sant att jorden kommer "gå under" så hur i h' elvete skulle den kunna göra det ? ;o

och en fråga till er alla, vilka ska gå på världspremiären 2012 som kommer ut på bio? & är det någon mer som tror på det eller tror att det är bullshit?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emilie

Det där med 2012 är faktiskt lite läskigt tycker jag. Men ingen idé att hetsa upp sig för det. Det är ju precis som du säger. Dör vi så dör vi!! det var väl indianerna som påstår att år 2012 går jorden under. Dom hade ju visserligen rätt om hur långt det var mellan jorden och månen eller hur det nu var. Men dom hade faktiskt inte exakt rätt! fast det var skitnära. Så är det så att indianerna vet allt där är det inte säkert ens att de kan förutspå exakt. Kommer det en undergång så är jag övertygad om att det inte är 2012 ;)

2009-11-17 @ 16:18:16
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

jo det är sant, men väldigt konstigt att dom är så säkra på att det just är 2012. men tänker inte tro på något förän jag får reda på det mer :)

2009-11-17 @ 16:38:43
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P