Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





bästaste tisdagen.

underbar söndag men en ännu bättre tisdag.
så klart att min tisdag var underbar för att
jag tillbringa kvällen med johannes.. han är bäst !
han har varit här från lördag till onsdag, asså han åker
tillbaka till stockholm i morgon.
så jag tror det var sista dagen jag träffa han idag.
fan vi hade så mysigt.
åkte en sväng med bilen, sen stanna vi vid en sjö och kolla
på vattnet, gick in i bilen och myste.
fan så mysigt det var, du kände hur jag börja skaka för jag frös
så tog du på värmen och höll om mig hårt.
du pussade mig lätt på pannan och kinden.

blev så varm i kroppen av dinna pussar.
och speciellt  när dom rörde vid mina läppar.
jag kommer sakna dig så himla mycket.
du är en del av mitt liv.
du är min kärlek, du är något jag behöver.
du är som knark för mig, jag behöver dig hela tiden
och mer och mer för varje dag..

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hahah oh tack! ;)

2009-10-14 @ 14:51:27
URL: http://kingsofsweden.blogg.se/
Postat av: andrea nilsson

grattis? <3

2009-11-16 @ 15:43:31
URL: http://aanndreeaa.blogg.se/
Postat av: dajana

åh tack andrea ! <3

2009-11-17 @ 16:41:09
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P